Tuesday, December 21, 2010

Romanilor le plac cozile

Am constatat cu stupoare ca ne place sa facem cozi si randuri la orice, inca din aeroportul din Spania.Nu am mai fost singur pe acolo in viata mea dar mi-a fost foarte usor sa gasesc check-in-ul pt zborul spre frumoasa noastra tara;am mers unde am vazut mai multi oameni care sa agitau si "shock"am nimerit la fix.
Odata trecut de check-in am mai fost nevoit sa stau la o coada, care de data aceasta nu era necesara;intrarea pe poarta de imbarcare(coada s-a facut cu 25 de minute inainte de ora imbarcarii);apoi intrarea in avion...lumea se grabea sa prinda locuri la geam(Gosh)....tin sa precizez ca zborul era pe timp de noapte,deci nu aveai ce sa vezi din avion.
Odata ajuns in Romania-Timisoara nevoia de coada i-a facut pe oamenii din avion sa se ridice de pe locurile lor, sa isi ia bagajele,sa se imbrace, bineinteles inainte ca avionul sa opreasca in aeroport si sa se deschida usa.
O alta coada de data aceasta parca interminabila am intampinat in aeroportul timisorean la verificarea pasapoartelor sau a cartilor de identitate;Apoi,pe cand imi ziceam in gand ca s-a terminat cu cozile si asteptatul aiurea am mai stat vre-o 15 minute ca sa ajunga bagajul de cala...ma gandesc ca le duceau in mana din avion iar apoi le puneau pe banda rulanta ca sa para si aeroportul din tm modern...
Sindromul sau nevoia de coada si randuri interminabile ne-au ramas din timpul comunismului,dar inca retraim asta zilnic.Ne e greu sa ne despartim de acele vremuri de glorie ale poporului roman.
Oricum,toate astea le-am lasat in urma si nu au mai contat pentru ca mi-am luat iubita in brate si am uitat de toate...le-am uitat pe loc si le-am lasat in aeroportul timisoarei.
Bine te-am gasit,Romania!

No comments: