Tuesday, December 15, 2009

Urban Sunset(sau Apus Urban)



Un cadru "luat" din mega dacia Gigi-ului(unul dintre cei mai buni prieteni,manageri si oameni pe care ii am langa mine).
Era o seara de joi in care a venit pe mine gandul de a merge la manastire (Bodrog)...
E si aceasta una din fotografiile care pentru mine inseamna libertate in ciuda urbanizarii si asta datorita sentimentului de care eram insotit in acea seara.
Initial am prelucrat aceasta imagine doar ca sa o pun ca si background pe desktop-ul calculatorului meu dar incurajat de oamenii care au vazut-o,am inteles ca promite mai mult,motiv pentru care o si impartasesc cu voi.
Tehnic vorbind,am umblat la levels(nu era chiar asa de intunecat) si am dat umpic cu "clone stamp tool-ul" pe alocuri.Textul,cred ca se cerea de la sine adaugat.

No comments: